יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

חלק ג' חומר רקע

שאלה ג'
אנו נשתמש בפרח אמנון ותמר בצבע לבן על מנת שהשינוי של הצבע של עלי הכותרת יהיה ניכר. יש אפשרויות רבות של פרחים לבנים שניתן להשתמש בהם כגון: קחוון, כלנית, חבלבל השדה ועוד.אנו נשתמש בפרח אמנון ותמר בצבע לבן על מנת שהשינוי של הצבע של עלי הכותרת יהיה ניכר. (מיוחס לשאלות האם אפשר להשתמש גם בפרחים שעליהם צבעוניים? , באליו פרחים עדיף להשתמש בשביל הניסוי ?).
לא לחשוף את הפרחים לשמש ישירה – חשיפה לשמש חזקה מדי עשויה לייבש את הפרחים, ולכן חשוב שתהיה זו שמש שאיננה ישירה מדי. בנוסף, יש לוודא כי אגרטל הפרחים איננו ממוקם במקום יבש או חם מדי, העשוי לזרז את קצב התנדפותם של המים מהאגרטל.( מיוחס לשאלות האם הצמח חייב להיות חשוף לשמש כדי להשתנות? , האם התהליך יעבוד גם ללא אנרגיה מהשמש (בחושך) ?).
תחזוקה שוטפת – וכמובן, תחזוקה שוטפת והקפדה על מים נקיים וצלולים, אותם יש להחליף בתדירות גבוהה, בכל יומיים, שלושה, תעזור לשמור עם חיי הפרחים ותאפשר לכם ליהנות מהם לאורך זמן רב.( מיוחס לשאלה באיזו תדירות יש להשקות את הפרח?).
את הפרחים נשים בתוך כוסות מים על מנת שההשפעה תהיה אחידה ולא תושפע מגורמים אחרים כגון סוג הקרקע.( מיוחס לשאלה באיזו כמות מים צריך להשקות את הפרח?).
נשתמש במים מהולים במעט צבע מאכל כך שהמים ישנו את צבעם לחלוטין לצבע המסוים.
על שאלות 4, 5, ו-9 נוכל לענות רק בזמן הניסוי.
קישורים: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה